میز و صندلی تترا  میز ناهارخوری نقلی IMG 2078

میز ناهارخوری نقلی :

همانطور که میز ناهار خوری ویژگی کانونی یک اتاق ناهار خوری است اما نکته قابل توجه این است که میزی را باید انتخاب کنید که نه تنها فضای مناسب بلکه با شیوه و سبک زندگی شما سازگار باشد.
از آنجایی که اکثر افراد امروزه در آپارتمان ها و با فضایی کوچک زندگی میکنند و مخصوصا دارای آشپزخانه هایی با فضای کوچک هستند انتخاب میزناهار خوری نقلی بهترین انتخاب میباشد
در خانه های کوچکتر که فضا کمتر است از میز های نقلی نهایت استفاده میشود.

یکی از اشکالی که با فضا های خیلی کوچک هم خیلی جور در میاید مستطیل شکل هست که در اتاق های کوچک میتوان این میز را به دیوار فشار داد تا جای کمتری هم مصرف کند.
یکی دیگر از اقسام میز های نقلی نوع گرد آن میباشد که نسبت به میز مستطیلی طرفداران بیشتری دارد این مدل میز برای گوشه ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

میز ناهارخوری نقلی  میز ناهارخوری نقلی svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwwwنکاتی که در انتخاب میز ناهارخوری نقلی باید رعایت کنیم :

جنس میز متناسب با دکوراسیون انتخاب میشود.
جنس میز ناهار خوری نقلی از نوع گرد معمولا چوبی یا شیشه ای و یا فلزی میباشد.
یکی از پرطرافدارترین نوع جنس در این میز ها جنس چوبی میباشد و از نوع چوب راش با رویه ام دی اف است که به دلیل حجم استانداردی که دارد شما را در خوردن غذا همراهی میکند.
این میز های نقلی با داشتن انواع ست های زیبا و متنوع قابلیت سازگاری با سایر چیدمان و دکوراسیون را دارد همچنین این مدل میز ها از کارایی زیاد و عمر و دوام بالا برخوردار است.

نکته مهم در مورد این میز ها این است که بدنه تمامی قسمت ها و متریال های میز ناهار خوری از بهترین مواد ساخته شده که با گذشت زمان از کیفیت آن کاسته نمیشود.
تمامی قسمت های آن دارای ابعاد و اندازه های استاندارد میباشد.
نشیمن این مدل میز ها به گونه ای طراحی شده که به راحتی میتوان آنان را داخل میز جا داد و در نتیجه فضای کمتری را اشغال میکند.
یکی از ویژگی ها و مزیت های مهم میزهای ناهار خوری نقلی میتوان به استحکام و کیفیت بسیار بالا آن اشاره کرد
از نظر قیمت هم باید گفت این نوع میز ها دارای قیمت مناسب و به صرفه تری نسبت به سایر میزها میباشد.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *