خرید میز ناهارخوری 02a826d8 7868 4047 88ef a0699bfdea89

خرید میز ناهارخوری :

در جامعه امروز و با قیمت‌های سرسام‌آور لوازم خانگی طبیعی است که برای خرید وسیله‌ای نهایت دقت را به کار ببریم. چندین جا پرس و جو کنیم و در نهایت چیزی را بخریم که مناسب ترین قیمت را دارد و به سلیقه ما نیز نزدیکتر است. این خریدها می‌تواند شامل کوچکترین لوازم خانه تا بزرگترین که شامل محصولات چوبی مبلمان میز و تخت است، بشود. در ادامه مطلب تلاش می‌کنیم برای شما از فوت و فن های خرید میز غذاخوری بگوییم. از بهترین میزها پرفروش‌ترین‌ها قیمت ها و بهترین نوع چوب.

شاید تا زمان های گذشته میز غذا خوری فقط یک کالای لوکس بود. اما امروزه کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که میز غذاخوری در آن وجود نداشته باشد. اگر قصد خرید این کالا را دارید بی‌گدار به آب نزنید.
برای خرید هر وسیله‌ای یک سری استانداردها وجود دارد. خرید میز غذاخوری نیز مستثنا نیست. در وهله اول شما باید توجه کنید که ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد مثلاً اگر قد شما زیادی بلند است سراغ میزهایی که بیش از حد عادی کوتاه هستند نروید.

 

استاندارد یک میز چگونه اندازه گیری میشود؟

اگر بپرسید که چگونه استانداردهای یک میز را تشخیص دهیم، باید بگوییم وقتی روی یک صندلی و پشت میز می نشینید بلندی میز باید تقریباً تا قسمت زیرین قفسه سینه شما باشد. فاصله آرنج تا بدن نباید بیش از ۴۰ سانتیمتر باشد که در غیر این صورت نیز حالت استاندارد ندارد این نکته کاملاً بدیهی و آشکار است که زمانی که شما روی یک میز استاندارد غذا می خورید تمامی اعضای بدن شما احساس راحتی می کند. میزها نباید آنقدر کوتاه باشند که با خم کردن‌ کمر غذا بخورید و نه آنقدر بلند که احساس خفگی کنید.

صندلی ها نیز باید حالت نرم داشته باشد باید به جنس تشک زیرین آنها و جنس پارچه آن ها توجه کنید. می‌دانید که هنگام غذا خوردن هر چقدر بازه زمانی طولانی تر باشد و آهسته تر غذا بخورید هضم غذا بهتر است پس باید روی میزی نشسته باشید که احساس راحتی بکنید به در بازی زمانی طولانی مدت اذیت نشوید.

خرید میز ناهارخوری svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
می دانید که تعداد صندلی های میز غذا خوری به تعداد اعضای خانواده بستگی دارد از آنجایی که امروزه خانواده ها کم جمعیت تر شده است اصولاً میزهای غذاخوری ۴ نفره پرفروش تر نکته قابل توجه این است که هنگام خرید حتما به پایه های میز دقت کنید بعضی از میز و صندلی ها قیمت پایینی دارند اما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند خیلی ساده و بدون دقت ساخته شده اند و ممکن است هنگام جابجایی پایه های مسکن داده شود چرا که به جای استفاده از سوخت چوب و میخ های منظم از چسب چوب برای اتصال پایه ها استفاده شده بهترین جنس میز میز است که پایه های آن با پیچ و مهره و میخ محکم شده باشد یا دوخت های فلزی داشته باشد البته یک استاندارد مهم دیگر نیز این است که فاصله بین پایه های میز زیاد نباشد اگر فاصله بین پایه ها زیاد باشد یعنی اینکه این میز درست ساخته نشده.

انواع مختلفی دارند از میزهای شیشه ای گرفته تا پلاستیک میز های شیشه ای سنگین و در عین حال پر خطر است اما زیبای بسیار زیادی دارد. میزهای معرق کاری نیز با سبک های مختلف در بازار موجود است. مدل های گرد و مستطیل که هر دو جزء پرفروش ها بوده‌اند. البته مدل های گرد بیشتر سبک چوبی و شیشه‌ای دارند به صورتی که یک لایه چوب و یک رای شیشه روی آن قرار دارد.
اصولاً بهترین میز و صندلی ها از جنس چوب هایی ساخته می‌شود که درخت آنها فقط در آمریکای جنوبی رشد می کند چوب درخت بامبو و چوب درخت سیاه جزو چوبهای مرغوبی هستند که برای نیز ها استفاده می شود چوب درخت سیاه در برابر آب و رطوبت سرما و گرما بسیار مقاوم است این چوب ها مغز خیلی محکمی دارند و برای همین گرانقیمت هستم.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *