صندلی ناهار خوری جدید :

صندلی ناهار خوری جدید باید نرم و راحت باشد و زاویه تشک زیر صندلی تا تکیه گاه 90 درجه باشد که غذا به راحتی حضم شود . بهتر است بدانید هر چه تایم غذا خوردن شما بیشتر طول بکشد و شما آهسته تر غذا بخورید ، هضم غذا بهتر انجام شده و کمتر به دستگاه های بدن آسیب می رسد.

اخیرا صندلی ناهار خوری جدید با اشکال هندسی متفاوت حس کنجکاوی و در عین حال چشم نواز بودن را در فضا ایجاد می نمایند. این موضوع می توانید به تعداد صندلی ها هم ربط داشته باشد و با کم و زیاد شدن آن فرم کار تغییر کند.یکی از ایده هایی که جدیدا توسط دکوراتور های زیادی مورد استفاده قرار گرفته کنار هم قرار دادن یک مدل صندلی با رنگ ها متفاوت است.که این رنگ ها میتواند با دکوراسیون کلی خانه هماهنگ یا ست باشد.

 

چطوری صندلی ناهارخوری انتخاب کنیم؟

این ایده بسیار جالب است و نمای بسیار خوبی به خانه شما میدهد ایده ای که در عین حال فرم و شکل صندلی ها کاملا شبیه به هم هست ولی فقط رنگ آنها متفاوت است که همین بسیار جلوه صندلی هارا چشم نواز میکند. ایده دیگری وجود دارد که در صورتی که سبک کلی دکوراسیون با این ایده هماهنگ باشد میشود اجرا کرد.این ایده درواقع ترکیب اشکال و فرم های مختلف صندلی ها برای ایجاد ناهماهنگی در فضای غذاخوری است.برای مثال هم رنگ صندلی ها و هم قسمت تکیه گاه متفاوت است.

اما اگر هماهنگی با سبک کلی دکوراسیون داشته باشد همه چیز کاملا متناسب به نظر می‌رسد .ولی با این حال در اکثر صندلی های ناهار خوری جدید از رنگ های روشن استفاده میشود.  زیرا انرژی فضا را افزایش می دهند. پس تفاوت رنگ های مدل صندلی ناهارخوری شما در این راه می تواند کمک خوبی باشد.

 

چطور باید صندلی خوب انتخاب کنیم؟

بسیاری از ما در انتخاب صندلی دچار تردید هستیم. و نمیدانیم کیفیت را در اولویت قرار دهیم ؟ یا زیبایی را ؟ بهتر است در انتخاب صندلی اطلاعات کافی داشته باشیم. تا بهترین خرید را داشته باشیم . ما اطلاعات کافی به شما می دهیم . تا با دید باز  این وسیله دکوراتیو و مهم  را خریدادری کنید.از آنجا که این وسیله ، هم دکوراتیو است. و هم در آسایش هنگام غذاخوردن اهمیت دارد. بهتر است محصولی با کیفیت را انتخاب کنید.

 

1- صندلی ناهارخوری انتخاب کنید که کفی راحت و نسبتا بزرگی داشته باشد. تا راحت بتوانید مدت غذاخوردن را روی صندلی بنشینید. و سایز کوچک صندلی شما را ناراحت و دلزده نکند. مانند صندلی های تترا که هم طبی هستند و هم نشیمن آنها برای نشستن های طولانی مناسب است.

2- اگر از مدل رویه کوبی شده انتخاب میکنید، بهتر است از پارچه های درجه یک استفاده کنید. شاید در ابتدا هزینه بیشتری را  متحمل شوید. اما دوام بالاتر محصول ، شما را از پرداخت هزینه های اضافی معاف می کند. مانند صندلی های ناهارخوری باراد و

3- داشتن تکیه گاه در آسایش فرد هنگام غذا خوردن ، اهمیت بسزایی دارد. بنابراین ، صندلی را انتخاب کنید که تکیه گاه راحتی داشته باشد.مثل صندلی های باراد . اما انتخاب بهتری هم دارید، اینکه از صندلی هایی که پشتی طبی دارند انتخاب کنید، مثل صندلی سها و ناهارخور تترا ، که هم تکیه گاه راحتی دارند . وهم برای ستون فقرات مفید است.

4- داشتن پایه های محکم بسیار مهم است. بهتر است اتصالات پایه ها تمام چوب باشد . تچون هم دوام بالاتری به محصول مید هد. و هم بعد از مدتی به صدا در نمی آید. و صدای صندلی آزارتان نمی دهد.

5- محصولی بخرید که گارانتی داشته باشد. در فروشگاه جامین چوب تمام محصولات تا 5 سال ضمانت دارد. و از بهترین ورق های پلای وود و چوب گردو و راش تهیه می شوند.

 

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *