پارتیشن بهداشتی HPL پارتیشن سرویس بهداشتی قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی image 10

قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی :

قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی به بسیاری از عوامل  وابسته است.  پارتیشن های سرویس های بهداشتی چند دسته اند. پارتیشن ضد اب پارتیشنhpl پارتیشنpvc پارتیشن فضای خیس و نمدار انواع پارتیشن هایی هستند که در سرویس های بهداشتی با عمق کم استفاده میشوند.این پارتیشن ها قابلیت شستشو دارند. رنگ ها و مدل های مختلفی دارند و در نتیجه کاربردهای متفاوتی دارد.
قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی و لیست قیمت را از مهندس محمود نجاری با شماره 09192111106 استعلام بگیرید. ورق های ضد اب hpl ورق های بسیار مقاوم و ضداب بازار هستند. این نوع ورق ها حتی در استخرها کابین لباس و لاکرها توالت و روشویی و اتاق عوض کردن لباس کاربرد دارند. در مکان های حرفه ای و عمومی مثل فرودگاه ها و سیتی سنترها و مراکز درمانی و موسسات و ارگان ها از پارتیشن ها با این ورق استفاده ی بسیار می شود.

 

ساخت کابین سرویس بهداشتی :

پارتیشن و کابین ها سرویس بهداشتی از ورق تمام pvc و کاملا ضد اب و عایق رطوبت و برای جدا کردن فضای سرویس های بهداشتی در مراکز مختلف استفاده می شود.

شاید براتون سوال باشه چرا از ورق های hpl در کابین سرویس های بهداشتی و پارتیشن سرویس بهداشتس استفاده میشود؟
ما جواب قانع کننده برای شما داریم . ورق های اچ پی ال با ضخامت با 12 میل با به روز ترین فن اوری دنیا و با وجود دستگاه های پرس بسیار سنگین و روکش های ضد خش تولید می شود. این ورق ها کاملا عایق رطوبت و ماندگاری بسیار بالایی در مقابل شستشو و تمیز کاری کابین ها دارند. از طرفی این ویژگی که این ورق ها تاب بر نمی دارند و تنوع رنگ خوبی دارند و بسیار مقاوم هستند در مقابل ضربه بسیار حائز اهمیت هستند.
بازدهی بالای کار و رضایت مشتری از پارتیشن سرویس بهداشتی و ضد اب ما و تکرار خرید مشتری افتخاری است که به آن می بالیم و ما قدرتمند برای حفظ این اعتماد ایستاده ایم. مطمعن باشید که میتوانید با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی را از تیم حرفه ای و با تجربه جامین چوب، خواهید داشت.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *