میز صندلی ناهار خوری ۶ نفره

میز صندلی ناهار خوری ۶ نفره :

مدتی است که میز نهار خوری به یک وسیله واجب در منزل تبدیل شده و دیگر جزو وسایل فانتزی و لوکس خانه نیست. با توجه به مدل های مختلف میز نهار خوری های امروزی و ابعاد مختلف آنها در هر خانه ای جایی برای این وسیله پیدا میشود چه خانه تان بزرگ باشد و چه کوچک !

حالا که شما مجبور به خرید این وسیله شدید نباید بی گدار به آب بزنید و باید راجب این وسیله اطلاعات کافی را داشته باشید و بدون اطلاعات برای خرید وارد بازار نشوید .پس بهتر است اولین نکته ها برای خرید یک میز نهار خوری و صندلی خوب را بدانید . برای مثال شما باید میزی انتخاب کنید که با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد ‌.مثلا اگر شما قد زیاد بلندی ندارید باید سراغ میز هایی بروید که از حد عادی کوتاه ترند

.برای تشخیص یک میز استاندارد باید باید این کار هارو انجام دهید .وقتی روی صندلی، پشت میز می‌نشینید، بلندی میز باید تا قسمت زیرین قفسه سینه شما باشد و فاصله آرنج تا بدن نباید بیشتر از ۴۰ سانتی‌متر باشد،در این صورت میز حالت استانداردی دارد و شما در این نوع میز احساس راحتی میکنید. زمانی که شما روی یک میز استاندارد غذا می‌خورید، باید تمامی اعضای بدن‌تان احساس راحتی کند.

‌میز نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور باشید در هنگام غذا خوردن خم شده وبا سختی غذا بخورید و نباید آنقدر بلند باشد که برای خوردن غذا دچار مشکل شده و نتوانید به راحتی غذا بخورید.سایز میز و صندلیهای غذاخوری مثل همه لوازم پذیرایی دیگر نسبت به تعداد نفرات خانواده و رفتوآمد مهمان بالا و پایین میرود. پرفروشترین و زیباترین مدلهای روز معمولا ۶نفره و ۸ نفرهها هستند. اکثرا میزهای فانتزی و کوچک برای خوردن صبحانه و عصرانه در آشپزخانه قرار میگیرد و میزهای بزرگتر در سالن پذیرایی و برای میهمانها مورد استفاده قرار میگیرند.

فرق سبک و مدل در میز نهار خوری های امروزی:

فرق سبک و مدل‌ها این امکان را به خریدار می‌دهد تا از بهترین‌ها باخبر باشد. مدل‌های شیشه‌ای بسیار زیبا و درعین حال بسیار سنگین و پرخطر هستند. مدل‌های چوبی از محبوب‌ترین‌ها هستند.مدل‌های گرد و مدل‌های مستطیل هردو طرفدار خود را دارند ولی مدل‌های مستطیل شکل، چون راحت‌تر با فضای خالی منزل هماهنگ میشود و در خانه های کوچک بیشتر قابل استفاده است طرفدار بیشتری دارد.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *