صندلی رستورانی میز ناهار خوری میز ناهار خوری کوچک IMG 0355 1 e1562579860205

میز ناهار خوری کوچک :

میز ناهار خورری در ابعاد متفاوت تولید می شود. و هرکدام برای فضاهای مناسب خودشان نیاز هستند.  داشتن یه خونه ی کوچک با فضای کم ممکن کمی آزار دهنده باشه. اما چرا ما از این محیط مفیدترین استفاده ها رو نکنیم؟ ما می تونیم خلاقیتمونو توی همین فضا نشون بدیم.

میز ناهار خوری کوچک  برای فضا های کوچک بسیار پرکاربرد است. اینکه خونه ی ما آپارتمان و کم جاست دلیل نمیشه که ما از بعضی وسایل مفید مثل میز غذاخوری استفاده نکنیم.

شاید در مورد میز غذاخوری کم جا و تاشو شنیده باشید. این میزها مشکل کم جایی رو حل کردن. میز ناهارخوری مهم تر از خیلی از وسایل دیگه ی خونه است. پس چرا باید از راحتی و زیباییش استفاده نکنیم؟ این میزها بعد از استفاده تا و جمع میشن و عملا هیچ جایی رو اشغال نمی کنن.

 

میز ناهار خوری میز ناهار خوری میز ناهار خوری کوچک svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwwwمیز ناهارخوری جدید :

فکر می کنم این یه پیشنهاد فوق العاده است برای آپارتمان نشین ها ما یک روش پیشنهادی دیگه هم براتون داریم. اینکه از اپن آشپزخونه به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. شما با این کار از یک وسیله دو استفاده کردید.

میز ناهار خوری بسیار کوچک پیشنهاد بعدی ما هستند. این میزها حداقل فضا رو اشغال می کنن و برای خانواده های کم جمعیت فوق العاده اند. شاید تا الان نمی دونستید که خیلی از این میزها بعد از مصرف به عنوان یه کمد یا قفسه توی دیوار جمع میشن و کاربرد دیگه ای پیدا می کنن.

 

میز غذاخوری تبدیلی :

ناهارخوری لهستانی میز ناهار خوری میز ناهار خوری کوچک svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
اگر شرایط زندگیتون طوریه که تعداد مهمان هاتون متغیره می تونید از این میزهای تبدیلی استفاده کنید. سبک این میز ها به شکلیه که می تونن بزرگ باشن یا جمع بشن و تبدیل به یه میز کوچیک و کم جا بشن.این میزها در اصل دوکاربردی هستند.

و آخرین پیشنهاد ما میز غذا خوری دیواریه :

این میز ناهار خوری کم جا و یا دیواری با یه پایه به دیوار نصب میشه. و البته بر میز غذاخوری می تونه میز تحریر یا هر چیز دیگه ای باشه.
به ایده هایی که بهتون دادیم فکر کنید. حتما یکی از این میز ناهارخوری ها به درد آپارتمان کوچیک شما می خوره.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *