ناهار خوری تاشو دیواری  ناهار خوری تاشو دیواری 710FEEA1 F237 407A B0FF 2D36A0E4EAB8 scaled

ناهار خوری تاشو دیواری:
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که فکر میکنید ناهار خوری فقط به درد خانه های بزرگ و جادار میخورد اما باید بدانید که سخت در اشتباهید زیرا خانه های زیر 50 متر هم میتوانند ناهارخوری داشته باشند اما نه به صورت بزرگ جاگیر بلکه باید گفت در خانه های بسیار کوچک میتوانید از مدلهای دیواری که برخی از آن ها تاشو هستند استفاده کنید.
شاید اولین سوال برایتان این باشد که اصلا ناهار خوری تاشو دیوار چیست؟
در پاسخ به این سوال کلیدی و مهم باید گفت که:
از آنجایی که امروزه بیشتر افراد در آپارتمان ها و خانه های نقلی و کوچک زندگی میکنند و فضای کمتری دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای آنها
میزهای ناهارخوری تاشو مدل دیواری آن میباشد این نوع میز بر روی دیوار نصب میشود و جای بسیار کمی را اشغال میکند و غالبا دونفره میباشد و زمانی که قصد استفاده از آن را ندارید میتوانید آن را جمع کنید و موازی با دیوار قرار دهید تا فضا اضافی اشغال نکند.
نکته دیگری که وجود دارد و حائز اهمیت نیز میباشد این است که
در عصر جدید و با توجه به تورم و قیمت زیاد وسایل،طبیعی است که برای خرید وسایل وسواس خاصی به خرج دهیم و و لوازم خانه از جمله میزناهار خوری تاشو دیواری از این قاعده مستثنا نیست.
در ادامه توضیحاتی داده میشود تا شما بهترین جنس و بهترین مدل با توجه به دکوراسیون خانه خود و استانداردهای لازم هنگام خرید همچنین با قیمتی مرغوب خریداری کنید.
جنس میز ناهارخوری تاشو دیواری ممکن است چوبی یا فلزی یا پلاستیکی و یا ترکیبی از اینها باشد
و انتخاب این جنس بسته به سلیقه شما و نوع دکوراسیون شما متفاوت میباشد.
در رابطه با مدل و شکل میز هم باید گفت کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما اگر جز خانواده هایی هستید که صحبت های خود را سر میز انجام میدهید میز گرد مناسبترین میباشد و اگر برای پذیرایی از مهمانان میخواهید مستطیل بهتر میباشد.
از نظر استاندارد باید گفت که شما هنگامی که بر روی میز مینشینید باید احساس راحتی کنید یعنی وضعیتی نباشد که مجبور بشید زیاد خم شوید و اگر این اتفاق بیفتد یعنی میز استاندارد نیست.
حتی الامکان از خرید میزهای بی کیفیت و نامرغوب خودداری کنید چرا که شما هزینه ای انجام میدهید اما در نهایت مورد رضایت شما نخواهد بود.
در رابطه با قیمت باید گفت که قیمت میزهای ناهار خوری تاشو متفاوت است و این تفاوت به دلیل تنوع بسیار زیاد جنس و نوع چوب آن و مدل های آن میباشد.
در رابطه با جنس باید گفت که جنس چوب یکی از پرطرفدارترین ها میباشد و از نظر نوع باید گفت چوب راش یکی از بهترین چوب ها و در عین حال دارای قیمت بالاتری است اما در برابر گرما و رطوبت و آب مقاوم است.
از دیگر مواردی که در رابطه با میزهای تاشو دیواری باید گفت این است که شما میخواهید میز چند نفره بخرید و این بستگی به نیاز شما دارد اگر تعدادتان کم و محدود است دو یا ۴نفره کفایت میکند اما اگر تعداد بیشتری هستید یا براب مهمانی میخواهید باید میز بزرگتری خریداری کنید و در نتیجه باید گفت که در قیمت اثر خواهد گذاشت.
در نهایت باید گفت که اکثر ناهار خوری های تاشو دیواری به صورت دونفره میباشد و این برای افرادی که تعداد آنها کم میباشد بسیار مناسب و کاربردی میباشد لذا اگر شما تازه عروس هستید و به تازگی وارد خانه ای جدید شده اید و یا شخصی را میشناسید که این چنین باشد پیشنهاد این مدل از ناهار خوری بهترین انتخاب میباشد.
همانطور که هر وسیله ای معایب و محاسن مخصوص به خود را دارد ناهار خوری تاشو دیواری نیز از این قاعده مستثنا نیست.
لذا ابتدا به محاسن این مدل از ناهار خوری خواهیم پرداخت.
یک ناهارخوری تاشو دیواری این قابلیت را دارد که در کنار دیوار به صورت نیمه به حالت کنسولی مورد استفاده قرار بگیرد.
این حالت علاوه بر اینکه دکوری شبیه کافه ایجاد می کند، حس متفاوتی را به اعضای خانواده انتقال می دهد.
اگر میز های تاشو با صندلی های تاشو همراه شوند، به راحتی می توانید بعد از استفاده تمامی آن ها را جمع و در یک فضای بسیار کوچک جای دهید.
این مدل از ناهار خوری دارای انعطاف پذیری و کارایی بسیار بالا میباشد.
فواید دیگر آن عبارت است از:
کوچک شدن خانه ها و فضا منزل؛ میز های این مدل در هر لحظه قابلیت جمع شدن و هموار شدن دارند و میتوان از انها در خانه و خوابگاه و محل کار استفاده کرد.
این مدل دارای قیمت مناسب هستند و همچنین بسیار سبک است و جابه جایی آنها راحت است.
از این مدل میتوان برای غذا خوردن سالمندان و بازی کودکان استفاده کرد.
در کل میتوان گفت این نوع میز و صندلی جمع و جور و پایدار و با دوام است که به روش های مختلف مورد استفاده واقع میشود.
حال پس از بیان مزایای آن بهتر است در رابطه با معایب آن هم صحبت کنیم که به شرح زیر است:
این نوع مدل در میان سایر مدل ها معایب بسیار اندکی دارد مثلا:
به راحتی نمیتوان با مبلمان مخصوصا مبلمان پارچه ای ست کرد.
بر روی این میزها نمیتوان منبت کاری یا کنده کاری انجام داد.
در رابطه با انتخاب شکل میزتان باید گفت که
درست است که انتخاب شکل میز کاملا سلیقه ای است اما با توجه به برخی نکات میتوان انتخاب بهتری انجام داد.
مثلا اگر جز خانواده هایی هستید که هنگام صحبت دور میز جمع میشوید نوع گرد و اگر میخواهید یک میز تاشو برای مهمان ها تهیه کنید نوع مستطیلی آن مناسبتر است.
یکی از مواردی که ممکن است باعث اشتباه شما شود این است که شما فکر کنید این میز با میزهای تبدیل شونده یکسان است در حالیکه دارای تفاوت میباشد
میز ناهارخوری تاشو دیواری با میزهای تبدیل شونده متفاوت است چرا که:
میزهای تاشو به صورت کامل جمع و بسته میشوند در حالیکه میزهای تبدیل شونده به طور کامل این توانایی را ندارند.
در پایان و به عنوان نکته نهایی باید گفت که:
هنگام خرید این مدل از ناهار خوری باید به اتصال دهنده ها توجه کنید زیرا کیفیت اتصال دهنده ها تضمین کننده این مدل در زمان است.
هنگام خرید باید به جنس و نوع آن توجه کرد و از خرید جنس های بی کیفیت باید خودداری کرد زیرا به جای دوخت چوب و میخ از چسب چوب برای وصل کردن پایه ها استفاده میکنند و علاوه بر این موضوع نابرابر بودن فاصله پایه ها در میز نشانه نامناسب بودن است.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *