تصاویر ارسالی از برخی مشتریان عزیز جامین چوب را که با عشق فرستاده اند. را در وب سایت مان قرار میدهیم . تا پاسخ محبتتان را با عشق داده باشیم…

منتظر ارسال عکس های پر مهرتون از طریقاینستاگرامهستیم ...

واتساپ میز صندلی رستوران عکس ارسالی مشتریان ما svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
تلگرام میز صندلی رستوران عکس ارسالی مشتریان ما svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww
اینستاگرام میز صندلی رستوران عکس ارسالی مشتریان ما svg xml  3Csvg 20xmlns 3D http 3A 2F 2Fwww

میز صندلی رستوران :

میز صندلی رستوران ، یکی از مهم ترین دغدغه های کافه دار ها و تالار داران است. زیرا انتخاب نوع و جنس و مدل این محصول ، تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی کافه دارد.

میز صندلی رستوران و تالار ها ، نه تنها باید زیبا باشد. بلکه باید استحکام بالایی هم داشته باشد. و در مقابل رطوبت ، آب ، ضربه و نظافت روزانه ، مقاوم باشد. البته گارانتی که به همراه این محصولات ارائه می شود. نیز بسیار مهم و اساسی است. و نشان از کیفیت بالای آنها می باشد.

 

بهترین میز صندلی رستوران :

در انتخاب میز صندلی رستوران و کافه بهتر است از پارتیشن ، در فضای بین آنها استفاده کنیم. تا هم فضا را دلنشین تر کند.   و هم با انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل پارتیشن ، محیط رستوران ، تالار و کافه را بهتر کنید.

نکته دیگری که در انتخاب ناهارخوری برای تالار و کافه و رستوران  و .. باید دقت کرد. جنس و دوام آن است. به دلیل مصرف زیاد در طی روز ،‌و نظافت روزانه باید حتما از پایه های قوی و تمام چوب ساخته شده باشد. تا بتواند جابجایی زیادی که در طول روز انجام می شود را تحمل کند. و همچنین اگر اتصالات تمام چوب گردو داشته باشد. با خیال راحت ،  به مدت طولانی از آن استفاده کنید. اما ممکن است هر مشتری با خیس کردن میز ،‌و یا استفدده از کفش هاییکه کف آن خیس است . باعث خرابی ان شود. پس بهتر است. از صندلی استفاده کنید، که ضد اب باشد. و بتواند دربرابر رطوبت استحکام کافی را داشه باشد.

چگونه میز ناهارخوری انتخاب کنیم؟

1- میز ناهارخوری را بر اساس دکور منزل و هم رنگ پرده ها انخاب کنید.

2- ناهارخوری منزل باید حتما تمام چوب باشد. تا خانه ار گرم تر و آرام بخش تر نشان دهد.

3- میز صندلی رستوران باید ضد آب و ضد خش و ضد رطوبت باشد. تا در اثر مصرف و نضافت روزانه ، به راحتی خراب نشود.

4- ناهارخوری جدید ، بر اساس رنگ سال ، چوب و رنگ چوب سال ، باید انتخاب شود. تا بتوان با مدل های روز دنیا هماهنگ شود.

5- میز ناهارخوری ، باید حتما قابلیت مقاومت در برابر ضربه و گرما را داشته باشد. و هرچه ساده تر باشد، برای منزل مفید تر است.

6- در خرید و انتخاب صندلی دقت لازم را روی پایه هاو اتصالات داشه باشید. زیرا نقطه ضعف تمام صندلی ها پایه ها و اتصالات  آن است. و از این قسمت خراب می شوند. تمام محصولات فروشگاه جامین چوب از اتصالات تمام چوب و معمولا جنس چوب گردو ساخته شده است. تا مقاومت کافی را در برابر ضربه و رطوبت داشته باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی جامین چوب با در اختیار داشتن ، بهترین طراحان و شیک ترین مدل های میز صندلی رستوران روز دنیا محصول با کیفیت ایرانی را با گارانتی تا 5 سال را ارائه می دهد.

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *